Re: [caliu-info] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

De fet jo no hi podré ser, i em feia il·lusió pels temes que es
tracten...

Molaria si es pogués gravar... Ho podríem penjar a peertube.

Rafael and co, sabeu si s'ha previst (és factible/fàcil)  gravar??

Pd.: Rita, jo diria que has anat molt forta... amb poca prudència...
però si tu acceptes les meves disculpes, com que segur que ets bona
gent, jo també accepto les teves... Entre altres coses perquè el que
estic convençut que ho has fet de bona fe :-p

Salutacions,

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Tue, 15 Sep 2020 18:54:42 +0200
rita <rita@gamifi.cat> va escriure: