Sumar : millor que restar o dividir

Sense ànims d'atacar ni ofendre a ningú:

1. Felicito a TOTES les persones que intenten fer alguna cosa per sumar membres al mon del programari lliure, ja sigui programant, organitzant trobades o qualsevol altra cosa, respectant la diversitat d'opinions, com em consta que ho fan els membres del projecte Debian GNU/Linux, per exemple.

2. Sento molt tenir dificultats econòmiques i professionals que últimament em dificulten assistir a events tant meravellosos, bons i útils (tant per experts, intermitjos o novells) però de seguit que la meva situació torni a millorar (maleït COVID19) tornaré a assistir a events d'aquests.

3. L'experiència em diu que es moooooooolt fàcil tenir idees de que i com s'han de fer les coses i criticar el que els altres fan. Mes difícil, però molt mes útil es:

A) Enlloc de dir "heu de fer" o "no heu de fer" dir "enlloc d'això podrieM fer ... i jo m'hi ofereixo".

B) Per al Dia del Programari Lliure sento només poder oferir-vos això : https://tria-s-o-1-2.sourceforge.io que es la meva última petita aportació al mon del programari lliure, la qual he estat fent tot sol aquest estiu, a la vegada que probava (sense èxit) que les 3 úniques persones que conec que podien tenir interès i capacitats per ajudar-me ho fessin, i va resultar en que s'acabés trencant el vincle que teniem, ja que aquest estiu estaven molt ocupats en les seves feines, vacances i/o families (com sempre).

Visca la llibertat, visca el programari. I si es programari lliure, triple VISCA!

Joan Baptista
joanbaptista@gmail.com
Tel. 665 245 561