Re: gafamades pel dia de la llibertat del programari???

Hola rita,

> Més que tenir la pell fina, trobo que seria qüestió de donar
> exemple. Com li expliques a algú que es passi al programari
> lliure usant programari privatiu? Jo això no ho puc fer, ni ho
> vull fer ni ho penso fer.

Simpatitzo amb la idea de donar exemple per difondre el missatge
de forma més coherent. En aquest sentit, arran del teu missatge
han aparegut alguns proveïdors que semblen estar fora de l'àmbit
del grup GAFAM (com que no sabia què era això ho he buscat i es
refereix a Google, Apple, Facebook, Amazon, Microsoft).

Però també se'm fa difícil de veure on és el límit: cal excloure
només el grup GAFAM o també tots els proveïdors que no utilitzen
programari lliure per als seus serveis (equips de xarxa, correu,
antivirus/spam, DNS, cabines de disc, etc.). És més, com podem
estar segurs que els proveïdors que utilitzem no utilitzen cap
servei del grup GAFAM? Crec que no és una qüestió de blanc o
negre i per això no és fàcil de veure on posar el límit, pel que
cadascú segurament el posa on li encaixa millor.

Per altra banda, com a organitzador d'esdeveniments prefereixo
que em contactin directament enlloc de fer-ho en una llista on
potser no hi sóc per oferir-me alternatives o fins i tot un cop
de mà. Aquest cop no organitzo jo l'esdeveniment, però empatitzo
amb qui ho està fent i es mereix tot el meu suport.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀