Re: gafamades pel dia de la llibertat del programari???

Doncs si funciona (heu fet alguna prova?), jo trobo que seria ideal
crear una sala des d'aquesta instància de Framasoft!

Reenvio el missatge a en Rafael i a Caliu ;-)

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Tue, 15 Sep 2020 13:28:11 +0200
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure: