Re: (deb-cat) Establir distribucio de teclat des de GRUB

Realment el tema estava complicat.
Hem trobat que, de forma predeterminada, quan hi ha vàries distribucions
de teclat disponibles, es pot canviar entre elles polsant [Alt] + [Shift]
Amb això, i amb la sort de què la distribució espanyola estava
instal·lada, hem pogut canviar la distribució de teclat també a la consola.

...i ja hem pogut arreglar els problemes que hi havia.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 26/8/20 a les 13:27, Narcis Garcia ha escrit: