Re: (deb-cat) Sintonitzador de TV

Un problema important ha estat que al Kodi 18.7 que ve empaquetat amb
Raspbian (buster) no li funcionen les opcions de gestió ni cerca de
canals. Això dóna la sensació de què el sintonitzador no es detecta o
els serveis implicats no funcionen.

Una vegada he instal·lat els paquets: vdr kodi-pvr-vdr-vnsi
vdr-plugin-vnsiserver w-scan
Aleshores he sobreescrit el fitxer de canals amb una nova cerca:
$ sudo systemctl stop vdr
$ w_scan | sudo tee /etc/vdr/channels.conf
$ sudo systemctl start vdr

...i el Kodi ja em mostra tota la informació dels canals i els visualitza.
Trobo que, tot i amb una Raspberry Pi 4, té moltes interrupcions del
flux de video, com si no li arribés prou dades a temps (sovint es pausa
amb el rellotge recarregant el buffer).

Gràcies a tots per la informació proporcionada fins ara.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't

El 23/8/20 a les 11:39, Orestes Mas ha escrit: