Re: (deb-cat) Sintonitzador de TV

El 23 d’agost de 2020 11:23:53 CEST, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
>odi?

Haha... No, KODI. Dispensa, no m'he adonat que el corrector del telèfon m'ho havia canviat.

>Porto un bon embolic amb això del servidor i el client, perquè si
>instal·lo un servidor DVB/PVR no sé veure si gestiona bé el
>sintonitzador. Aleshores amb el client no sé on és el problema: Si jo,
>el client, el servidor, el dispositiu...

El TVheadend ve amb un servidor web que et permet gestionar-lo des d'un navegador, explorar els canals disponibles, activar/desactivar múltiplexs, crear usuaris per gestionar qui s'hi connecta, etc. Fins i tot sintonitzar un canal i veure'l.

Així quan hi connectes el client (local o remot) ja trepitges una mica més ferm.

O.

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.