Re: (deb-cat) Sintonitzador de TV

Aleshores, entenc que d'aquesta llista de compatibilitat:
https://www.linuxtv.org/wiki/index.php/DVB-T_USB_Devices
qualsevol versió posterior de Linux només és «endollar i funcionar»
sense haver d'instal·lar controladors perquè ja tenim els lliures;

Correcte?

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 23/8/20 a les 3:05, Iker Bilbao ha escrit: