-----Missatge original-----

Data: Sun, 23 Aug 2020 01:36:56 +0200
Assumpte: Re: (deb-cat) Sintonitzador de TV
Per a: Narcis Garcia <debianlists@actiu.net>, debian-user-catalan@lists
.debian.org
De: Pep <jnieto@tinet.cat>
Hola.

Jo fa temps vaig tenir un Avermedia - Volar, i funcionava prou be amb
Debian / Ubuntu.

Pel que he vist (ara mateix a google) sembla que encara son ben
suportats: https://www.linuxtv.org/wiki/index.php/AVerMedia

Del tema de l'altre sintonitzador, no te puc dir res....

Salut,

Pep

El 22/8/20 a les 17:42, Narcis Garcia ha escrit: