VirtualBox i Audio

Benvolguts/des,

Tinc instal·lat dins el meu LMDE el VirtualBox, i com S.O. virtual tinc instal·lat el Windows 10 64bits. He volgut fer unes proves amb el Reaper o el Cubase i em trobo amb el problema de què l'àudio no es pot escoltar bé, s'escolta entretallat. He fet diferents proves de configuració d'àudio, però no aconsegueixo fer-lo funcionar. Quelcom sap si n'hi ha solució per aquest problema o és que existeix una incompatibilitat sense solució?

Moltes gràcies anticipades. Salut.

||*||
Gonçal Sallan Baso
qaoxomoxoap@protonmail.com