De: "Jordi" <215639@runbox.com>
Para: debian-user-catalan@lists.debian.org
Enviado: 25/06/2020 9:30:23
Asunto: Re: Router 3/4G

El dj. 25 de 06 de 2020 a les 08:58 +0200, en/na Josep Lladonosa va escriure:

Aquests "de vegades" són sempre connectant des del mateix lloc?
Ho dic perquè també podria ser cosa del proveïdor de xarxa amb que vols connectar cap al teu aparell 3G/4G.

Ho faig des del mòbil i des de l'ordinador amb dues ip's diferents. També ho he provat des d'altres ordinadors i els resultat es el mateix.

Si l'aparell admet 3G/4G i és zona rural (poca cobertura 4G) podria ser que ara agafi 4G i per això ha baixat la cobertura, que és menor.
Pots desactivar-li 4G.

L'aparell te tres opcions:
només 3g, nomes 4g i 4g preferit. Tinc activada només 3g. Abans hi tenia 4g preferit i ara si que sembla que ha millorat amb només 3g.

El que no entenc és perquè si que connecto amb les càmeres sense problema i quan ho vull fer al servidor web, simplement no pot.

Em sembla però, que tot es qüestió de cobertura. Quan vagi al poble intentaré actualitzar el "firmware" i mirar com ficar el router per guanyar cobertura, a veure si guanyo quelcom.

Abans la cobertura era molt bona però de sobte ha perdut força. Les antenes per amplificar el senyal 4g, semblen una mica cares, realment estic buscant una solució econòmica per aquest problema.