Router 3/4G

Bon dia, tinc un problema que encara que no te res a veure amb debian, voldria veure si em podeu donar un cop de ma.

A la casa del poble tinc un router 3/4G tp-link tr-ml6400 amb unes càmeres connectades. Precisament quan va començar el confinament vaig començar a tenir problemes a l'hora d'accedir remotament a la configuració del router via web, ja que refusa la connexió. El router mitjançant un temporitzador es reinicia dos cops al dia i algunes vegades si aconsegueixo accedir-hi i altres no.He canviat el port del servidor http diverses vegades amb igual resultat. A les càmeres mitjançant https si hi puc accedir sempre, per la qual cosa no sé que està passant. El senyal de la cobertura amb movistar abans era 100% o 75% i ara 25%  pel que suposo que aquest és el problema, però no entenc perquè no tinc problema per accedir a les càmeres, només a la configuració del router. Si em podeu orientar us ho agrairé, també amb el tema d'augmentar la recepció del senyal de forma econòmica.

Gracies.

Jordi