Re: dubtes XOrg

El Wed, 17 Jun 2020 12:41:18 +0200
Àlex <alex@probeta.net> va escriure:

> I tot i que la solució està disponible fa temps, sembla que el pegat
> no entrarà ni al nucli 5.6 ni potser al 5.7, ja que és un problema
> menor que els usuaris de Linux no tinguin so. Qui necesita so? Qui
> necesita un escriptori? Vamos!

:-D :-D

Pd.: jo amb la Raspbian que acabo de muntar també tinc alguns problemes
amb el video, que va quedant-se congelat de tant en tant, fent salts...
Començo a pensar que connectar la raspberry amb raspbian a la TV per
fer de reproductor multimèdia no serà plug and play...

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi