Re: Consell per auriculars amb micròfon per videoconferències

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 27/5/20 a les 20:20, Àlex ha escrit:
> El 27/5/20 a les 18:25, Xavi - eBústia ha escrit:

> Tinc un dubte molt bàsic,
>
> si connectant un segon dispositiu d'e/s d'àudio soluciona el problema,
> llavors entenc que el problema del soroll no estava a la targeta de so
> ni als controladors, sino que el problema és amb alguns micros i amb
> d'altres no. Correcte?

Això depèn de si la solució ha estat canviant d'analògic a digital; si
és així, significa que el problema estava a la targeta de so i/o la
fidelitat de l'endoll minijack.
Quan endolles un auricular i/o micròfon USB, el què li dones a
l'ordinador en realitat és una targeta de so USB, la qual va integrada a
l'auricular i/o micròfon. Físicament sembla que només veus un auricular
o micròfon, però hi ha més dispositius a dins.