Re: Consell per auriculars amb micròfon per videoconferències

Hola,
vaig seguir consell de logitech usb (h340 i h390) i s'han acabat els problemes. Funcionen genial.

merci

Xavi

El dv., 15 de maig 2020, 15:34, Alex Muntada <alexm@debian.org> va escriure:
Joan Baptista wrote:

> si et recomano que tornis a provar amb auriculars amb micro USB

La meva experiència és similar a la d'en Joan: els Logitech H340
per USB van molt bé. En canvi, els MPOW H19 amb cancel·lació de
soroll i per bluetooth no s'activen en mode headset tret que
utilitzi el jack. Però aleshores el cable em molesta. Així que
al final utilitzo els Logitech si he de fer una videoconferència.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀