Re: Consell per auriculars amb micr?fon per videoconfer?ncies

Bon dia,

A casa fem servir diferents models de logitech per USB i ens van molt bé: plug & play.
Jo els faig servir a diferents ordinadors amb Debian i CentOS. Els meus fills amb Bunsenlabs i Debian.
A tots ens van bé. Cap problema.

Salut

Vicen