Re: Consell per auriculars amb micròfon per videoconferències

Les targetes de so dels portàtils tenen molt mal aïllament
d'interferències, i tant sortides com entrades Jack(auricular|micròfon)
solen adquirir sons paràsits (acúfens electrònics).

Quan he utilitzat un adaptador de so extern això se m'ha arreglat
bastant, tot i que seguim en analògic (jack).
https://www.conceptronic.net/download_list.php?stype=3&productid=288

Els auriculars i/o micròfons per USB són adaptadors de so (~targetes de
so) externs amb el perifèric ja enganxat. Se'ls suposa zero
interferència analògica.
https://www.conceptronic.net/product.php?id=1009&linkid=1008
https://www.logitech.com/en-roeu/product/usb-headset-h960

Jo he provat uns auriculars amb micròfon BlueTooth, d'aquests que es fan
servir per als telèfons, i Debian 10 amb Gnome me'ls fa anar molt bé
però només la part auricular; no em detecta el micròfon i no sé com es
revisa això.
https://www.knockies.com/products/i12-tws-wireless-bluetooth-earbuds

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 15/5/20 a les 10:50, Josep Lladonosa ha escrit: