Re: Consell per auriculars amb micròfon per videoconferències

El 15/5/20 a les 10:31, Xavi e-bustia ha escrit:
A.- Usant micro i altaveus del portàtil: senten mol soroll de fons, com si hi hagués un ventilador o centrifugadora --> decideixo adquirir uns auriculars amb micro...

A mi quan em passa això normalment també em comenten els companys de videoconferència que s'em sent molt alt. Llavors vaig a les propietats de so del meu escriptori i a dispositiu d'entrada baixo el volum d'entrada

El que estaria interessant seria una aplicació de prova que t'agafi l'entrada d'audio i et reprodueixi el que has parlat: una gravadora de so. Segur que existeix una aplicacó d'aquestes.