(deb-cat) Instalacio i arrencada en el mode RST del BIOS

Ahir es va començar a publicar Ubuntu 20.04 , la qual tampoc no detecta
la unitat interna d'aquest portàtil, però el seu instal·lador ja m'ha
descobert el problema amb un missatge d'alerta i un enllaç:
https://help.ubuntu.com/rst

Però la configuració d'aquest BIOS no té previst canviar la modalitat
RST per AHCI ni cap altra. Així que haig de trobar manera de suportar el
mode «RST» en una instal·lació.
A debian.org no hi trobo cap documentació sobre el tema.
Segons Intel, això ja hauria d'estar suportat per mdadm des de fa anys i
panys:
https://www.intel.com/content/dam/www/public/us/en/documents/white-papers/rst-linux-paper.pdf

Intentaré alimentar-me d'aquests apunts antics:
https://tobestool.net/using-intels-rst-with-linux/
Tot i que d'entrada amb aquestes comandes:
$ sudo apt install mdadm
$ sudo mdadm --assemble --scan
$ sudo dmraid -ay
No aconsegueixo detecció en una sessió «Live»

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 25/4/20 a les 17:59, Narcis Garcia ha escrit: