Re: (deb-cat) Arranjament d'arrencada sense mitjans externs

Hola Narcis,

> No puc fer-hi un chroot al mateix portàtil des d'una arrencada
> «Live» perquè no detecta la unitat quan és en aquest portàtil.

Jo he instal·lat sense problemes la Debian 10 a l'ordinador de la
feina i al meu portàtil personal, tots dos amb discos M.2 i UEFI.

Val a dir que cal arrencar l'USB d'instal·lació en mode UEFI si
vols que es configuri correctament (es pot fer a posteriori però
és un merder que no recomano si es pot evitar).

Però pel que dius té més pinta de ser un problema del maquinari
al portàtil... Si tens algun mecanisme per verificar si el
maquinari està correcte, jo miraria de fer les comprovacions
(alguns portàtils duen opcions d'aquestes al menú d'arrencada
o tenen eines que es poden descarregar o venen en CD).

Salut i sort!
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀