Re: (deb-cat) Arranjament d'arrencada sense mitjans externs

No puc fer-hi un chroot al mateix portàtil des d'una arrencada «Live»
perquè no detecta la unitat quan és en aquest portàtil.
He provat instal·lant-li Linux 5.4 mitjançant l'ordinador de proves,
però al portàtil aquesta versió de Linux tampoc no reconeix cap
dispositiu d'emmagatzematge al portàtil que no sigui USB.
Fins i tot he provat Linux 5.5 dels repositoris «testing».

Per si de cas hi havia alguna qüestió amb udev, he provat l'instal·lador
de Devuan i tampoc no detecta dispositiu d'emmagatzematge intern.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 24/4/20 a les 9:43, Narcis Garcia ha escrit: