Re: ajuda amb problema amb audio (pulseaudio?)

Moltes gràcies,

No conneixia pavucontrol.

Tanmateix acavo de descobrir que podria ser un problema "esotèric" de
hardware, que potser no tingui  a veure amb pulseaudio.

Aquest matí em tornava a no funcionar l'audio que ve de la targeta
gràfica per HDMI. He provat "pulseaudio -k" que l'altre dia em va anar
bé, i aquest cop no resolia res.

Llavors he intentat reiniciar l'ordinador i ja no ha iniciat. No
arribava ni als missatges de la BIOS. He apagat i encés varis cops i no
iniciava.

He desendollat. He obert la torre. He bufat una mica el pols. Li he dit
que l'estimo, He arrencat el sistema i tot funcionava bé de nou, i
l'audio també.

No entenc res. Informàtica hauria de ser una ciència o enginyeria i de
vegades sembla més aviat bruixeria.

Gràcies pels vostres consells.

Salutacions

   Àlex

El 18/4/20 a les 0:06, Carles Pina i Estany ha escrit:

--
https://boycottdebconf20.org/
https://twitter.com/hashtag/BoycottDebian