Re: dhclient deixa de funcionar

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 13/4/20 a les 13:11, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,

> Diria que em va passar quelcom similar després d'actualitzar un
> servidor virtual i vaig poder resoldre el problema amb el que
> proposen a: https://serverfault.com/a/463339

Gràcies, ja provaré.

Estic en el cert que dhclient ha de ser un procés viu tota l'estona?
Jo el què em trobo és que dhclient mor, i suposo que per això no renova
les dades IP.
Per a diagnosticar-ho bé hauria de comparar 2 ordinadors: Un amb Debian
7 (sense estar governat per Systemd) i l'altre amb Debian 10, i ambdós
sense NetworkManager ni altres reemplaçaments.

No entenc el què produeix això, reemplaçant dhcp-server-identifier :
interface "ethX" {
   supersede dhcp-server-identifier 255.255.255.255;
}