Re: Problemes amb la captura d'àudio

Salut Xavier,

gràcies per ser agosarat. Tinc el pressentiment, que serà una cosa senzilla com aquesta. Per tant, qualsevol suggeriment serà més que benvingut.

Però en aquest cas, el Mic Mute es refereix al LED del teclat. Tinc un botó que em permetia obrir i tancar el micro, i m'ho ensenyava amb un LED taronja indicant si estava engegat o apagat.

Amb aquesta opció del alsamixer, es pot fer que el LED estigui apagat (Mic Mute off), estigui encès (Mic Mute on), s'engegui segons si segueix el Mute (Follow Mute) i el que més m'intriga, l'opció que segueix la captura (Follow Capture). Perque si poso l'opció Follow Capture, el LED se m'engega indicant que el capture està off, i crec que els trets van per aquí. Com si tingués un volum o una opció del capture en off.

Merci per llegir-me!

Vinga,

Salut i desobediència!

                                         Enric.

A 12-04-2020 22:09, Xavier De Yzaguirre i Maura escrigué:

Diguem agosarat, però a "Mic Mute" hi posa "on".
A mi els Conexant em feien força la punyeta amb els canvis de nucli.
Salut i confinament.