Re: Capturar i imprimir pantalla

Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> writes:
> El problema no és que sigui possible utilitzar una impressora per a
> imprimir, sinó que a partir de la captura ja s'enviï a impressora, sense
> obrir ni un terminal ni noves accions: Capturar && trobar-ho en paper.
>
> També ho podria resoldre si la drecera de teclat executés una comanda,
> amb la qual jo ja automatitzaria Captura+Impressió.

XFCE té un applet per executar programes amb un clic.  El programa pot
ser un fitxer executable o una ordre de l'intèrpret Unix.

També permet configurar tecles per executar programes.  Per exemple, la
tecla PrntScr per defecte executa el programa xfce4-screenshooter.  Es
pot canviar per tal que executi una altra cosa.

Si això ho pot fer XFCE, que és una versió minimalista de Gnome,
m'imagino que Gnome també ho ha de poder fer.