Re: dhclient deixa de funcionar

Que jo recordi, la nomenclatura de Systemd/udev per a les targetes de
xarxa va canviar abans de Debian 9.
I igualment no, en cap dels casos no havien canviat aquests noms (ja
eren del «nou estil»).

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 12/4/20 a les 16:29, Josep Lladonosa ha escrit: