Re: Capturar i imprimir pantalla

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 11/4/20 a les 23:56, Ernest Adrogué ha escrit:
> 2020-04-11, 20:26 (+0200); Narcis Garcia escriu:

> Si preténs imprimir automàticament la captura de pantalla, per què no
> envies la imatge directament a lp a través d'una canonada?
>
> xwd | convert xwd:- png:- | lp
>
> Personalment, em sembla que és malgastar paper, però això és un altre
> tema.

El problema no és que sigui possible utilitzar una impressora per a
imprimir, sinó que a partir de la captura ja s'enviï a impressora, sense
obrir ni un terminal ni noves accions: Capturar && trobar-ho en paper.

També ho podria resoldre si la drecera de teclat executés una comanda,
amb la qual jo ja automatitzaria Captura+Impressió.