Re: Capturar i imprimir pantalla

> També he provat a indicar el camí sencer cap a un altre directori
> (/home/alexm/tmp) i només el canvia després de reiniciar la
> sessió. Les captures fetes abans de reiniciar-la se seguien
> desant al directori Pictures.

Oblida això, amb tantes proves m'he fet un embolic i acabo de
verificar que segueix desant les captures a Pictures, fins i tot
després de reiniciar la sessió.

Pots provar a crear un directori Pictures, en cas que no el
tinguis, i veure si així funciona la captura. Diria que quan
funciona bé se sent el so del disparador de la càmera i no
se sent res si falla.

Salut i dispensa el malentés d'abans,
Alex

--