Re: Capturar i imprimir pantalla

Hola Narcis,

> Gràcies Alex, però ja vaig provar a establir aquesta clau del
> registre: org.gnome.gnome-screenshot auto-save-directory
> ...i no em fa cas per al retall. Suposo que està orientada
> només a l'eina de captura completa o interactiva.

Ho acabo de provar i Maj+ImprPant desa la captura seleccionada en
un fitxer PNG del meu directori Pictures (tinc l'escriptori en
anglès britànic) i la clau auto-save-directory val ''. Vés que el
gnome-screenshot ni estigui mapejant correctament Pictures a
Imatges, en cas que tinguis l'escriptori en català.

També he provat a indicar el camí sencer cap a un altre directori
(/home/alexm/tmp) i només el canvia després de reiniciar la
sessió. Les captures fetes abans de reiniciar-la se seguien
desant al directori Pictures.

Salut,
Alex

--