Re: Capturar i imprimir pantalla

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 6/4/20 a les 2:29, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,

> Ho comprenc. De fet, sovint m'oblido de les diferents tecles
> combinades que es poden utilitzar per fer coses i he d'acabar
> obrint els paràmetres de teclat per recordar les dreceres.

> Ni idea de com es fa això.

> Jo tampoc ho sé veure.

> Aquesta combinació desa la imatge al porta-retalls perquè la
> puguis enganxar amb Ctrl+V en una altra aplicació que ho permeti.

La gràcia seria que, com a conseqüència, es pogués imprimir el contingut
del porta-retalls, o enganxar-lo en una aplicació que directament
l'imprimeixi.
Les explicacions de «clipit» prometen, però a la documentació no trobo
com establir dreceres de teclat i associar-les a una acció.

> Fixa't però que al grep de més amunt hi ha la combinació de
> Maj+ImprPant per seleccionar una àrea i desar-la a la carpeta
> d'Imatges.

Gràcies Alex, però ja vaig provar a establir aquesta clau del registre:
org.gnome.gnome-screenshot auto-save-directory
...i no em fa cas per al retall. Suposo que està orientada només a
l'eina de captura completa o interactiva.