Re: Retard i/o pèrdua de lletres teclat amb GNOME i Bullseye

Hi ha retards que són causats per falles de disc, quan el sistema
s'entreté a escriure o llegir un bloc dolent.
Pensa que si tens partició «swap» també aquesta pot tenir blocs dolents
i no és possible revisar-la amb fsck.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 4/4/20 a les 17:43, Robert Marsellés ha escrit: