Re: Fwd: Icones al escriptori Gnome Classic

Amb allò de «les icones repartides» no havia entès que volies dir icones
al fons de l'escriptori. Havia pensat «Com a juràssic potser vol dir
Gnome 1, que conec i recordo poc».

Jo faig servir l'extensió «Desktop icons» per això.
Algun avantatge amb el paquet «desktopfolder» ?

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 29/3/20 a les 1:23, Daniel ha escrit: