El meu Debian10 comença a fer bona cara.

-------- Missatge reenviat --------
Assumpte: Icones al escriptori Gnome Clàssic
Reenviat-Data: Fri, 27 Mar 2020 21:10:10 +0000 (UTC)
Reenviat-De: debian-user-catalan@lists.debian.org
Data: Fri, 27 Mar 2020 22:09:54 +0100
De: Daniel <danielaltet@mailcat.cat>
A: debian usuaris en CATALA <debian-user-catalan@lists.debian.org>

Resolt el tema del so, i molt agraït per la vostra ajuda, passo al segon punt:

Voldria que l'escriptori que tinc ara, el Gnome Clàssic, em funcionés amb icones estil Gnome juràsic. Es a dir, l'escriptori amb totes les icones repartides. He descobert un paquet de Debian que es diu "gnome-shell-extension-desktop-icons_19.01.1-1_all" i que sembla fet a mida. L'he instalat i no aconsegueixo fer-lo funcionar. Algú hi té experiència?

Tinc instalat el Debian Buster i l'escriptori Gnome.

--
Daniel Elias
Usuari de Linux 461.584