Icones al escriptori Gnome Clàssic

Resolt el tema del so, i molt agraït per la vostra ajuda, passo al segon punt:

Voldria que l'escriptori que tinc ara, el Gnome Clàssic, em funcionés amb icones estil Gnome juràsic. Es a dir, l'escriptori amb totes les icones repartides. He descobert un paquet de Debian que es diu "gnome-shell-extension-desktop-icons_19.01.1-1_all" i que sembla fet a mida. L'he instalat i no aconsegueixo fer-lo funcionar. Algú hi té experiència?

Tinc instalat el Debian Buster i l'escriptori Gnome.

--
Daniel Elias
Usuari de Linux 461.584