Re: Problemes amb la captura d'audio

Gràcies Narcís,

ho provo!!

El 25/3/20 a les 9:22, Narcis Garcia ha escrit:
Salut i desobediència!

Aquestes coses sempre va bé comparar-les amb una sessió «Live», on cap
de les teves configuracions haurà influït en el problema.
Si a la sessió «Live» també trobes el mateix problema, assegura't que
amb un altre ordinador no (no sigui que al «Live» li calgui alguna cosa).

Narcis Garcia

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 25/3/20 a les 8:49, Enric ha escrit:
Salut,

tinc una debian 10.3
en un portàtil thinkpad X220 i no em funciona la captura d'àudio.
Tinc un micro intern que m'ha funcionat durant força temps i ara m'ha
deixat de funcionar. El problema és que no recordo des de quan ni què hi
vaig fer que li afectés.

Un altre tema és que només té una entrada d'àudio, per micro i cascos
simultàniament, i sembla que ho detecta bé, perquè quan hi endollo uns
cascos amb micro integrat el pavucontrol detecta que tinc un micro
connectat.

He provat el alsamixer, el pavucontrol i el volum del lxde i no he
trobat que tingui res amb mute.
De fet, el pavucontrol quan surt el volum del micro, en altres màquines
veus les ratlletes que es mouen a mesura que parles, i pots clicar a
mute i es paren. Però en el meu cas, no surten ni les ratlletes.
Primer he pensat que era un problema de hardware i que el micro intern
no funcionava, però quan he vist que connectant els cascos amb micro
tampoc no gravava, crec que tinc en algun lloc la captura a 0.

Em podeu ajudar?

Merci.

Vinga,

Salut i desobediència!