Re: Problemes amb la captura d'audio

Salut i desobediència!

Aquestes coses sempre va bé comparar-les amb una sessió «Live», on cap
de les teves configuracions haurà influït en el problema.
Si a la sessió «Live» també trobes el mateix problema, assegura't que
amb un altre ordinador no (no sigui que al «Live» li calgui alguna cosa).

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 25/3/20 a les 8:49, Enric ha escrit: