Re: Problemes amb chrome

Hola Lluís,

> D'un temps ençà que de cop, algunes pestanyes del navegador
> se'm queden tòtil·les i de moment anava tirant endavant, en una
> convivència certament tensa però donat que ara tinc més temps
> del desitjat, ho voldria apariar.

Has provat si et passa el mateix amb un perfil nou o en mode
incògnit? També et passa si utilitzes el chromium enlloc del
chrome? Són sempre les mateixes URL?

> usuari@ns:~$ dpkg -l "*flash*" | grep ^ii
> ii  flashplayer-mozilla       3:32.0.0.344-dmo1+deb10u1 amd64        Adobe
> Flash Player

Si recordo bé, el chrome no fa servir el plugin de flash d'Adobe
sinó que en té un altre de propi anomenat pepperflash que també
trobaràs disponible a Debian, tot i que suposo que el chrome ja
el deu dur de sèrie.

Salut i molts records!
Alex

--