Re: Instalar 'hostname'

Sembla que a tots els ordinadors on el paquet hostname està instal·lat,
l'executable principal està com a /bin/hostname
Però veig que en alguns ordinadors:
$ which hostname
/usr/bin/hostname
$ readlink -f /bin/hostname
/usr/bin/hostname

I fins i tot en alguns:
$ echo $PATH
/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/sbin:/bin
$ which hostname
/bin/hostname
$ hostname -f
hostname: Name or service not known
$ hostname
(resposta correcta)

1. Perquè en alguns ordinadors es desvia /bin/hostname a /usr/bin/hostname ?
2. Hi ha algun servei o fitxer del qual depèn aquest error sobre FQDN?

Les comparacions les he fet entre diferents ordinadors amb Debian 10
(sense tractar-se d'actualitzacions de Debian 9).

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 20/3/20 a les 17:02, Josep Lladonosa ha escrit: