Instalar 'hostname'

Hola, l'altre dia em vaig trobar amb un ordinador amb Debian 10 que no
tenia la comanda «hostname». Algú hauria remenat massa i ha desaparegut.

Però no he estat capaç de trobar quin paquet pot instal·lar aquest
executable ( /usr/bin/hostname ). En aquell moment vaig poder
identificar el nom de la màquina amb aquesta comanda:
$ hostnamectl status
però m'interessa que es disposi de «hostname»

Algú sap com esbrinar un cas així?

Gràcies.

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't