Re: L'actualització del kernel no arrenca

Missatge de Jordi Fontich <jordi.fontich@gmail.com> del dia dj., 19 de març 2020 a les 23:52:
Hola Josep,
no tinc gaire interès en tenir el darrer kernel, sinó en tenir un sistema estable i que funcioni. No coneixia aquesta eina, li faré un cop d'ull. He instal·lat el 5.3HWE amb el Synaptic, i he resolt el problema..

Gràcies per la resposta!

Jordi

Missatge de Josep Lladonosa <jlladono@gmail.com> del dia dj., 19 de març 2020 a les 20:33:
Has provat a instal·lar ukuu?
Permet afegir kernels molt actualitzats.

Oups! He vist com funciona ukuu, i em sembla que en tenia una idea equivocada. No és una eina per fer experiments amb els darrers kernels, sinó per actualitzar els kernels "oficials"

Gràcies

Jordi

Josep