Re: L'actualització del kernel no arrenca

Missatge de Josep Ma. Ferrer <txemaq@gmail.com> del dia dj., 19 de març 2020 a les 20:28:

També comenta que el problema està solucionat al kernel 4.19, però jo estic en el 4.15, de manera que no me'n beneficio.

A Distrowatch (https://distrowatch.com/?newsid=10815) comenten que la darrera versió de l'elementary porta el nucli 5.3. No sé si es pot fer, però jo intentaria baixar aquesta darrera versió i gravar-la a un USB i arrencar amb ella. Així comprovaries si ja s'ha solucionat el problema amb el controlador de la targeta de xarxa.

Salutacions,

Josep Ma.

Hola Josep M,
gràcies per la resposta. Fa mesos que tinc aquest problema, i es veu que aquest driver ha donat molts tipus de problemes i entre tantes possibles solucions en vaig llegir una d'algú que l'havia resolt d'aquesta manera. Així que he instal·lat el kernel 5.3HWE i problema solucionat. Espero que el sistema no es torni inestable...

Salutacions,

Jordi