Re: He perdut l'acceleració gràfica

El 3/3/20 a les 10:03, Antoni Villalonga ha escrit:

> Hola,
>
> El log del servidor X hauria d'esser rellevant: /var/log/Xorg.0.log
> Pots adjuntar-lo?

L'he mirat i no hi havia cap error, és més, semblava que havia de
funcionar després del canvi de xserver-xorg-video-intel per
firmware-misc-nonfree.

Al final resulta que el que ha acabat passant és que KDE^W Plasma havia
desactivat el compositor a la configuració i així havia quedat amb un
avís a arranjament de sistema pels problemes amb l'anterior controlador
i un botó per confirmar la reactivació.

Ja torna a funcionar tot :-)