Re: He perdut l'acceleracio grafica

Assegura't que el problema tracta dels gràfics. Jo tinc també Intel
integrada en un ordinador (amb Debian 10 Stable) i hora a hora funciona
més i més lent.
No sé com esbrinar què és el què alenteix el sistema, si la mitigació
Metldown/Spectre , si el controlador gràfic o el què.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 3/3/20 a les 9:10, Eloi ha escrit: