Re: Targeta wifi a Debian 10 Buster

On 5 February 2020 22:18:35 UTC, Guillem Canals <guillemcanals@yahoo.es> wrote:
>Bona nit!Vaig instal.lar el Debian 10 Buster en una laptop que ja té
>bastants anys. El problema que tinc és que no trobo la manera de
>configurar el wifi ja que el xipset que porta és Broadcom model
>BCM4312.
>
>Sent from Yahoo Mail on Android

Hola,

Sembla que instalant aquest paquet hauria de funcionar.

"For devices with a BCM4312 LP-PHY chip (PCI ID 14E4:4315), install firmware-b43-installer:

apt-get install firmware-b43-installer"

Pots comprovar el PCI ID amb la comanda: lspci -nn

Requereix activar els repositoris 'contrib'
Les instruccions completes i més detalls:
https://wiki.debian.org/bcm43xx#b43_and_b43legacy

Salut!