Re: KDE Connect no deixa editar arxius dona error.

Hola Jordi,

Pots adjuntar un fitxer d'exemple abans d'enviarlo a la tablet i una copia del
mateix fitxer recuperat des de la tablet?

Entenc que el fitxer no s'ha d'alterar en el procés.

Pee cert, el KDEConnect, l'he estat provant entre PC i mobil i entre dos
mobils. M'agrada tot i que trobo a faltar algunes funcionalitats.

Salut!

--
Antoni Villalonga
http://friki.cat/