Més discs SSD

Bon dia a tothom,

El primer símptoma ha estat que l'apt-get petava perquè el paquet openssh-client no podia actualitzar el fitxer /etc/ssh/ssh-config

Si provava de fer un "cat" del fitxer donava error d'entrada/sortida

Ara estic fent un "e2fsck -f -c" i amb el 50% executat ja ha trobat 44 errors de blocs que no pot llegir.

Suposo que la recomanació és disc nou, oi? És SSD. Les dades no són problema, les tinc més que replicades.

Orestes.
--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.