-----Missatge original-----

Data: Tue, 10 Dec 2019 13:42:18 +0100
Assumpte: Re: Wifi gencat ENS EDU
De: Àlex <alex@probeta.net>
El 9/12/19 a les 18:19, Iker Bilbao ha escrit:
bones,

Tinc problemes per connectar un portàtil amb Ubuntu a l'institut.

L'únic consell que em donen és passar-me a Windows.
Algú s'hi ha trobat? Cap recomanació?
Em diuen el login és correcte.

Gràcies,

Iker.

Hola Iker

has d'escollir exactament el mètode d'autentificació per aquesta WIFI, que és PEAP, i no EAP. Concretament:

Xarxa:  gencat_ENS_EDU

Usuari: W seguit del codi del centre

Password: el que t'hagin dit

Mètode: PEAP

Autenticació fase 2: MSCHAPv2

Certificat Ca: sense validar

Al meu centre tots els portàtils són Ubuntu 18.04 o Chromebooks i es connecten