Re: Wifi gencat ENS EDU

Hola,

A la feina tenim eduroam però com que també tenim un altre SSID
connecto amb aquest darrer. Sincerament he d'investigar per què no
acaba de funcionar.
Ara bé, en altres llocs amb eduroam (i usant Debian amb
NetworkManager) em vaig trobar que no hi podia accedir. Tot consultant
els registres de /var/log/messages (crec que era aquest) i cercant per
internet vaig provar una cosa i bé que em va funcionar:

Si ho vols provar, edita /etc/NetworkManager/NetworkManager.conf
i hi afegeixes aquesta secció:

[device]
wifi.scan-rand-mac-address=no

Reinicia networkmanager: sudo service network-manager restart

i proves a connectar. Molt bona sort!

Ja ens explicaràs!
Josep

On Mon, 9 Dec 2019 at 18:19, Iker Bilbao <iker.bilbao@gmail.com> wrote:

> bones,
>
> Tinc problemes per connectar un portàtil amb Ubuntu a l'institut.
> Tot i la guia: http://linkat.xtec.cat/portal_linkat/wikilinkat/index.php/Wifi_gencat_ENS_EDU
>
> L'únic consell que em donen és passar-me a Windows.
> Algú s'hi ha trobat? Cap recomanació?
> Em diuen el login és correcte.
>
> Gràcies,
>
> Iker.