Re: Wifi gencat ENS EDU

Salut,

amb tot l'amor del món. El que et dóna un consell com aquest, senzillament et dóna la millor opció que et pot oferir, però evidentment que t'hi pots connectar.
Em connecto a eduroam sense problemes amb debian o la distribució que vulguis.
Però si que és cert que amb eduroam, que no és el mateix, però en l'enllaç que has posat dóna la sensació que la configuració s'assembla, has d'anar en compte amb els paràmetres.

Ser que he configurat eduroam seguint els passos del PEAP, que no cal certificat, MSCHAPv2, ... tal i com diu l'enllaç, però en altres no hi he posat res d'això i se m'ha configurat a la primera.
No t'ajudo, però t'animo i si cal, miraré al portàtil com ho tinc configurat.

Vinga,

Salut i desobediència!

                                          Enric.

El 9/12/19 a les 18:19, Iker Bilbao ha escrit:
bones,

Tinc problemes per connectar un portàtil amb Ubuntu a l'institut.

L'únic consell que em donen és passar-me a Windows.
Algú s'hi ha trobat? Cap recomanació?
Em diuen el login és correcte.

Gràcies,

Iker.