OT? Güifi.net

Bona tarda,

M'han demanat informació ampliada sobre Güifi.net, per a usar-lo com a ISP, concretament a la comarca del Priorat. Per descomptat, ja he visitat el seu lloc web, tot i que potser no exhaustivament.

En teniu alguna experiència? Em podeu adreçar a un lloc on trobar informació complerta? (em refereixo a la base del seu funcionament, funció dels nodes, ample de banda, etcètera).

Perdoneu per l'off-topic, però crec que també té relació. si no amb Debian, sí amb el programari lliure i els seus principis.

Mercès per endavant,

--
Eduard Selma i Bargalló.